Hatinlägg nr.1

In Flames igår då, bästa In Flames spelningen jag har varit på, så bandet var det inget fel på. Men publiken under förbanden, herregud. Skärp till er och sluta veva med armarna era jävla fjollor. Efter två slag och en fot i ansiktet (jag blev fälld i en mosh, och självklart är folk för dumma i huvudet för att faktiskt hjälpa en upp också, så när jag väl försöker resa mig upp får jag en spark i ansiktet. Kändes lagom skoj när ens septum precis har läkt) så insåg jag en gång för alla, att folk som är aggressiva och vevar med armarna på metalkonserter, de har då fan inget där att göra! När man röjer ska man ha skoj, inte behöva akta sig för några jävla idioter som hoppar runt och sparkar i luften. Både jag och Stefan hade även tanken att vad kommer hända med riktig metal i framtiden? När alla dessa metalcore/deathcore band ska agera förband på varenda konsert. Jag insåg även att det fanns sammanlagt cirka 10-15 långhåriga killar på konserten igår, resten hade kort blont hår och passade inte in för fem öre. Kalla mig trångsynt och vad ni nu vill, men jag tycker inte om korthåriga människor på hårdrocks konserter.

Som jag märkte igår var det väldigt många som kollade snett på mig när jag headbangade. Hur fan kan de kolla snett på mig, headbanga SKA man göra när man är och ser metalband för fan! Och det var även en snubbe som hela tiden knuffade till mitt huvud för att han fick mitt hår på sig, då vände jag mig bara om och stirrade på honom, då gick han, haha. Jävla tönt.

Egentligen ska jag kanske inte skriva inlägg när jag är arg, för då blir det inte lika sammanhängade som det skulle ha blivit från början, men jag kände för att dela med mig av mitt hat. Efter Lamb of God så lär jag sluta att gå på konserter där folk hardcore dansar, jag har fått nog. Mycket roligare med konserter där folk inte börjar gråta för att man headbangar.

Kommentarer
Postat av: Rockabetty

Haha, aggressivt (Y) xD

2009-12-13 @ 21:00:53
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Skåne-Robin :D

"jag tycker inte om korthåriga människor på hårdrocks konserter"



Jag vill inte gå på metalkonsert med dig längre :'( </3



XD

2009-12-13 @ 21:18:27
Postat av: Mizuki

Likadant som på Lisebergshallen då.

2009-12-13 @ 21:59:11
Postat av: Avarquare

blabla-core generationen tar över världen med sina flygande armar och ben istället för real headbang tills man tappar huvudet. Hallelujah typ ><' Förstår inte varför såna band var förband till In flames.



Diggar din blogg iaf :)

2009-12-14 @ 13:49:08
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Linda

tycker inte om korthåriga människor på hårdrocks konserter? :') haha, nu blev det plötsligt otillåtet att se ut hur man vill när man lyssnar på metal också. lol

2009-12-14 @ 13:51:57
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Avarquare

Sv: haha tur det!! :)

2009-12-14 @ 14:24:44
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0