Holy shit, ny månad och sånt.

Har väl inte så mycket att skriva idag egentligen, förutom att jag har väldigt mycket att tänka på just nu. På torsdag fyller Emma 18 år, grattis! Och då ska jag även dit, kommer hem igen på lördag. Och då är det direkt iväg till Nadims fest. Jag är jäkligt sugen på att festa nu, var alldeles för längesedan!

Missade skolan idag, vilket kändes jobbigt, men jag somnade runt halv sju pga att jag låg och försökte rensa tankarna. Men imorgon får jag inte missa någon lektion. Den här dagen har också gått åt till att försöka på ordning på saker och ting, och jag har en del saker att ta itu med, men skam på den som ger upp! Jag har inte varit arg idag i alla fall, vilket är bra. Och just nu är jag ganska avslappnad, vilket jag tackar Agalloch för. Väldigt skön och lugn musik. Sedan är det ju dags för In Flames snart, och då ska jag se till att få utlopp för mina aggressioner i moshen, så bäst att ni aktar er, haha.

Nu ska jag återgå till mitt filosofierande. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0