Tihi fniss.

Rammstein, Finntroll, Nile och Sabaton kommer till Metaltown!
Detta är helt underbart alltså. Det är bara första bandsläppet och det känns redan bättre än årets line-up. Hoppas det är samma klass på de andra bandsläppen också. Jag klarar mig alldeles utmärkt utan en flodvåg av metalcore band som det var under årets Metaltown. Mer death och black metal åt folket säger jag bara!


I torsdags så åkte jag ner till Karlskrona och var hos Emma, hon fyllde ju 18 också, stor flicka nu, haha!
Det var mysigt som vanligt. Och igår så var det fest för Nadim som även han har fyllt 18, så när jag var framme på centralen mötte Carro, Nancy och Johan upp mig för att sedan åka hem till mig, lämna lite grejer och dra till Nadim. Jag hade fruktansvärt roligt under festen, och jag hade redan innan bestämt mig för att bli asfull. Och se på fan, det klarade jag av alldeles utmärkt. Jag fick även för mig att jag spydde blod under festen, när det egentligen var pga att ett sår på min läpp hade spruckit och därför hade jag blodsmak i hela munnen. Smidigt säger jag bara.
Idag mår jag faktiskt förvånansvärt bra, har bara mått illa egentligen. Förväntade mig att jag skulle vara helt död. Men men, är man halv-finsk så är man. Fick även reda på att vi inte har någon historia imorgon, vilket betyder att jag får sovmorgon. Sweet!

Nu ska jag lyssna på musik och vara allmänt cool.

Kommentarer
Postat av: Nadim

Awesome fest är awesome, tack för att du kom! :D

2009-12-06 @ 22:48:31
URL: http://nadim.blogg.se/
Postat av: Felicia

"JAG SPYDDE BLOOOOOOD!" XD

2009-12-07 @ 09:57:43
URL: http://feeliiciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0