666 - The Number of the Beast, and other stuff.

Okej, första blogginlägget då. Lär väl bli att jag mest skriver om musik, eftersom att det är en sån stor del i mitt liv. Eftersom att jag går på konserter i stort sett hela tiden (i alla fall om man ska tro min mamma) så ska jag även försöka skriva lite om dem och så. Kanske laddar upp en och annan bild om jag får tag på kamera också.

Anyways, W.A.S.P. är på onsdag. Om jag ska gå har jag inte bestämt ännu, känns drygt att behöva gå själv. Men samtidigt vill jag se dem, hm, problematiskt det där. Sen är det The Devil Wears Prada på torsdag. Personligen gillar jag dem inte, men jag går gratis, och jag tänkte vara lite schyst mot några kompisar och fixa in dem också. Går mest för att träffa folk jag inte har träffat på ett tag.

Nu har jag inget mer att säga känner jag. Så, hejdå eller något. Och juste, det obligatoriska; STAY METAL MOTHERFUCKERS!

Kommentarer
Postat av: Erika

öööööö!

:D

2009-11-07 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0