Deathmask Divine.


Den här tröjan beställdes idag, sweeeeeeet!


Idag så blev det ingen skola för mig, slutade med att jag sov till klockan ett. Är man trött så är man, hörde inte ens när larmet ringde. Men i alla fall, runt kvart över ett eller så ringde min morsa och säger att jag får 1000kr (!) av henne att köpa kläder för. Så jag drog in till stan och köpte ett par nya jeans, en mössa och en ny tjocktröja. Och beställde även tröjan på bilden.

Imorgon spelar W.A.S.P. har fortfarande inte bestämt om jag ska gå eller inte. Men TDWP blir det på torsdag, även om jag bara går för att släppa in Erika, Anton och Lina gratis.

Nu ska jag fortsätta kolla på The Big Bang Theory!

Stay Metal and stuff!

Kommentarer
Postat av: Tina/Glaouw

Vad är det du har som gör att det blir gratis? ;O

2009-11-07 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0