I am sin.

Sweet! Belphegor kommer till Göteborg, blev väldigt glad när jag fick reda på det! Dessutom kommer de antagligen med Kataklysm, vilket gör det hela ännu bättre.

Belphegor till Göteborg! Fy fan vilken underbar spelning det kommer bli.


Idag började skolan, lika trist som vanligt att börja igen. Att man dessutom inte har sovit på ett dygn nu gjorde inte saken bättre! Men men, måste gå i skolan ändå, behöver närvaron.
Som tur var så hade jag The Black Dahlia Murder's dvd Majesty på min ipod, så den räddade dagen.

Och eftersom att jag ändå har lagt upp en bild på Belphegor kan jag likaväl tipsa er om deras musik ifall ni inte har hört dem. Riktigt bra black/death metal!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0