Lol, jag har septum.

Idag när jag var ute och satte upp affischer för PK Musik, så kommer det fram en gubbe som petar mig hårt i ryggen och frågar vad fan jag sysslar med, då hade han blivit irriterad för att jag hade satt upp mina affischer över några andra. Och när jag sa till honom att jag bara gör mitt jobb och inte tänker ta ner dem om han trodde det, så sa han att han skulle ringa snuten. Be my guest sa jag till honom då. Inte fan kom det någon polis och hämtade mig inte. Ibland undrar man ju verkligen vart den här världen är på väg?

Jag har även piercat septum idag! Jag blev jättenöjd och det gjorde inte ett dugg ont, trodde att det skulle kännas som fan.

Nu ska jag kolla på första säsongen av Fringe! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0