The Devil Wears Prada @ Brewhouse.

Kan ju säga att dagen började inte så jävla bra. Hände en del grejer, vilket gjorde mig orolig och deppig. Så det blev ingen skola idag heller. Fy fan alltså, måste börja skärpa mig. Men det är ju inte så himla lätt när man har sömnproblem heller, men men. Funderade även på att dissa TDWP, men jag kände att jag inte ville svika Erika, Anton och Lina.

Så runt 18-tiden var jag inne i stan och mötte upp Anton, Erika och Ebba. Sen begav vi oss till Brewhouse där vi skulle möta alla de små söta hardcore kidzen. Och efter ungefär en timmes väntande där inne så började det första bandet, Jesiah, spela. Och efter ungefär en låt gick jag därifrån. Fy fan vad de inte var bra! Var bland det sämsta jag har hört. Någonsin!
Så under tiden drog vi till ICA Fokus och köpte dricka och godis, vilket var mycket trevligare än att stå och lyssna på när Jesiah misshandlade sina instrument. Sedan var det dags för Your Demise! Andra gången jag såg dem, och de är ett trevligt liveband, mycket bättre än det första. Tyvärr är jag inte så mycket för hardcore/metalcore, så personligen tycker jag att det blir lite enformigt efter ett tag, vilket var fallet med TDWP. De hade mycket energi och ville ha med publiken, så creds till dem för det. Men sen så var musiken inte den bästa. Och jag tycker fortfarande att det ser lika löjligt ut med alla hc-ungar som ska vifta med armar och ben. Lär er att mosha som män istället, fjollor.

Anyway, helt okej dag och konsert. Var roligt att träffa folk igen, jag såg mer fram emot det än själva spelningen.

Men nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Kött fifan Jesiah var typ det värsta jag hört. ICA fokus <3

2009-11-23 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0