Those Whom the Gods Detest.


Jävligt bra platta! Se till att kolla upp den om ni inte redan har gjort det! Lätt en av mina favoriter med Nile.

Idag har varit en rätt så händelsefattig dag, har i stort sett bara varit i skolan (hör och häpna) och sen in till Rockhouse, där jag hittade en Municipal Waste-tröja. Win.

Känner mig även lite duktig som faktiskt har börjat gå till skolan igen, trots sömnproblem och så. Får se till att jag har lika duktig resten av terminen också! Nancy, Johan, Stefan och Carro, ni får fan tjata på mig om jag inte dyker upp i skolan. Och jag kommer tjata på er, tro mig.

Resten av kvällen blir väl att kolla på Fringe (den är så underbart bra, den serien) och dricka julmust. Och lyssna på Nile.

I bid thee farewell.

Kommentarer
Postat av: Kolbjörn

Nile plattan var sjukt bra O_O

2009-11-13 @ 17:49:04
URL: http://kolbjorn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du borde kolla mer! Blev klar med första säsongen nyss O.o Tro mig, det blir värre och värre xD

2009-11-23 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0