Trve.


Peppar Mayhem som fan nu! Ska bli grymt att få se dem + Aeon på onsdag.


Söndagar är sjukt tråkiga. Har alltid varit och lär alltid vara. Och imorgon är det skola igen, fan också!
Men jag var faktiskt duktig och gick på varenda lektion förra veckan, hoppas bara jag är lika duktig den här veckan också. Funderar även att snacka med någon psykolog eller något, pga av min ilska. Jag har alltid kunnat kontrollera den innan, men nu börjar det bli svårare och svårare. Vilket resulterar i att jag blir dryg och elak mot mina vänner, vilket känns hemskt. Så om jag har sårat någon av er ber jag verkligen om ursäkt. Och det här får väl fungera som en varning eller vad man vill kalla det, för jag har en tendens att bli irriterad/arg för minsta lilla numera. Men jag ska försöka hitta en lösning på problemet, så det så!

Men nu ska jag i alla fall återgå till att vara trve och lyssna på Mayhem.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du håller på att bli kvinna. <3



Näe nu var jag dum.

Du vet att jag finns här om du är arg, du kan slå på mig om du vill. <3

2009-11-23 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0