Lawless Darkness.


Den sjunde Juni släpps Watain's fjärde fullängdare "Lawless Darkness".

Sitter just nu och lyssnar igenom Reaping Death singeln man fick med i SRF #70. Och efter att ha hört Reaping Death har jag stora förväntningar om Watain's nya infernaliska (lol) studiogiv. Hoppas även att de ger sig ut på turné efter att plattan är släppt, och att det blir ett gig i Göteborg!

Igår var en jävligt trevlig kväll. Jag, Johan och Robin drog hem till Nadim och lirade Call of Duty: Modern Warfare 2 till klockan halv 5 på morgonen. Det måste verkligen göras om, hade riktigt skoj, och det var skönt att bara chilla och spela med awesome folk. Sen när vi kom hem slocknade vi allihop, vaknade runt halv två, och då var det bara att börja spela igen. Så den här dagen har gått åt till att spela CoD och Mount & Blade.

Fick även reda på av min mamma att jag kommer få cirka 3807kr tillbaka på skatten. Sweet! Då ska jag köpa mig ett Xbox 360: Elite direkt alltså, ehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0