Long forgotten sons.


Gammal bild. Vet inte varför jag la upp den egentligen, kände bara för det!

Har spenderat hela dagen + en stor del av gårdagen, med att spela Mount and Blade. Fan vad roligt det spelet är alltså! Sedan har jag även suttit och lyssnat på Rise Against, gud vad jag längtar tills West Coast Riot, då får jag äntligen se dem. Om nu bara Gallows eller Ghost of a Thousand blir bokade också, då är den festivalen helt perfekt för min del.

"What we are is the sum of 1000 lies
What we know is almost nothing at all
But we are what we are till the day we die
Or till we don't have the strength to go on
Till we don't have the strength to go on"


[Now playing: Rise Against - The Strength to Go On]

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

känn för att lägga upp bilder oftare! :D

2010-04-09 @ 21:41:54
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0