We who finish last.

Sitter och dricker påskmust och äter kexchoklad, soft. Samtidigt förgyller Shai Hulud och Misery Signals min kväll, kolla gärna upp banden ifall ni inte hört dem!

Dagen har spenderats med Anton i stan, riktigt skoj att få träffa honom igen. Var alldeles för längesedan. Träffade även Ragna, Anneli, Dario och Hanna. Och igår var det chillfest hos Harry Potter (a.k.a Tobbe). Underbart folk, vattenpipa, alkohol och klädpoker gjorde att det blev en riktigt trevlig kväll, haha.

Under de här senaste dagarna har jag träffat mer folk än vad jag har gjort de senaste veckorna (skolan räknas inte). Vet inte riktigt varför jag knappt träffar folk längre, suger lite alltså. Speciellt när jag är uttråkad och ensam större delen av tiden, haha!

Men men, nu ska jag snart sätta mig och spela Mount & Blade igen, ehehe.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kexchoklad :'D

2010-04-10 @ 00:18:10
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0