Gods of War Arise.


Utan tvekan världens bästa metalband.

Blev inget jobb på Way Out West idag, vilket suger lite. Snubben som höll i allt var så snurrig och ändrade sig helt plötsligt och sa att de inte behövde mer folk. Suck. Men men, som tur är har jag Amon Amarth att trösta mig med!

Och på måndag smäller det, då är det dags för tatuering! Längtar så jävla mycket alltså! Hoppas bara att jag är helt frisk då, eftersom att jag av någon anledning fick feber igår, vilket suger lite. Men idag mår jag mycket bättre!

Amon Amarth – With Oden On Our Side <-- Jävligt bra platta.

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

Buuu för den snurriga gubben!



Har du sett att jag var med på framsidan btw? skryt

2010-08-14 @ 21:55:10
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

Åh kolla jag gjorde fet stil. najs.

2010-08-14 @ 21:55:42
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag har fått ihop pengar till min nu! :D

2010-08-15 @ 00:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0