November = FET KONSERTHÖST

Precis som rubriken på inlägget säger så blir det en jävligt fet konserthöst!
I november spelar liksom Dark Tranquillity, Parkway Drive, Sabaton, Annotations for an Autopsy + Job for a Cowboy. Och nu såg jag precis på Antons bilddagbok att även Suicide Silence, Heaven Shall Burn och As I Lay Dying spelar i november. Herrejävlar alltså. Fullt upp!

Och på tal om Suicide Silence har jag tänkt att jag ska ge dem en ärlig chans och se om de imponerar på mig!
Har alltid haft lite svårt för deathcore, men tack vare Whitechapel har jag mjuknat lite på den punkten. För Whitechapel är jävligt bra. Suger att de inte spelar i Sverige tillsammans med Annotations och JFAC.

Imorgon är det kent. Jag är så pepp. Kommer vara så lycklig.
Sen på tisdag är det Ruiner & Carpathian. RÖÖÖJ! Förhoppningsvis kommer mina skattepengar i början av nästa vecka, så att jag kan boka tatueringstid, ehehehe.

Bra Suicide Silence låtar <--- Länk till min kompis spotifylista med bra Suicide Silence låtar. Jag måste säga att hittills håller jag med honom, rätt feta låtar alltså. Se till att lyssna om ni orkar! Och framförallt om ni gillar band som Whitechapel & Annotations of an Autopsy.

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

Hade du inte redan en tid för en tatuering? O.o

2010-08-06 @ 19:30:56
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

sv: Meh, lägligt :C

2010-08-07 @ 01:48:09
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0