Death is screaming, my fucking name.


Awesome platta is awesome.

Architects är ett riktigt bra tekniskt hardcore/metalcore band från Brighton, England. Har ni inte hört dem så borde ni kolla upp dem, om ni inte har något emot lite skönsång då och då alltså. Nästa gång jag köper en skiva blir det den här, utan tvekan.

In other news, så är The Hives klara för West Coast Riot. Lite udda bokning tycker jag, då de inte riktigt passar in på festivalen, men jaja. Och nu är det bara två veckor, två ynka veckor kvar innan det är dags för August Burns Red och Lamb of God! Fan vad jag är pepp alltså!

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: jag är inte så värst glad över det själv, men jag har inte skillsen att hinna se båda. Jag hoppas jag får en till chans med ABR dock :3

2010-02-28 @ 16:24:06
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0