LOOOOOOV.



Matt Greiner, trummis i August Burns Red. Utan tvekan en av de absolut bästa trummisarna i världen enligt mig. Hans trumspel är så levande och fyllt med känsla, att man kan inget annat göra än älska det.

Sitter och lyssnar igenom Constellations plattan, igen. Den är lika bra varje gång. Och imorgon börjar officiellt sportlovet, fy fan vad skönt. En hel vecka utan lektioner, läxor och allmän skolångest. Det här lovet ska spenderas med mycket sovande och förhoppningsvis träffa mycket folk. Sedan hoppas jag att min fond kommer i början av veckan, för då jävlar ska jag shoppa! Behöver nya skor, jeans och tjocktröjor. Sedan blir det väl en eller två skivor också, det behövs alltid.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag vill också ha lov .__.

2010-02-19 @ 10:01:15
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0