My will be done.

Nu börjar jag bli riktigt trött på den här snön. Och Västtrafik, fast det var ju inget nytt. Eftersom att så fort det faller mer än tre snöflingor blir det kaos i hela spårvagnstrafiken.
Efter att ha stått och väntat i cirka 45-50 minuter på Opaltorget kom det i alla fall en spårvagn, så att jag kom iväg till repet.

Jag vill ha sommar, eller vår åtminstone, så att man kan gå utan jacka, och så är det någorlunda torrt ute. Sen vill jag ha Metaltown, West Coast Riot och Sonisphere. Det borde ju komma ett nytt bandsläpp till alla tre snart tycker man. Igår var jag riktigt kreativ och skrev ihop två låttexter, varav en är jag riktigt jävla nöjd med!

Men snart ska jag äta och kolla på District 9, har velat se den ett bra tag nu. Ska bli skoj och se om den är något att ha eller inte!

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

Sv: men sugarpie, jag lyssnar ju på kent ;) dessutom lyssnar jag på all musik hela vägen till rockabilly och glam ;)



Fast du har ju rätt, as always ;)

2010-02-20 @ 23:33:18
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Nadim

District 9 är awesome!



Ta med hårfön så går vi ut och tar bort snön ;o

2010-02-21 @ 12:25:07
URL: http://nadim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0