Vader @ Göteborg = Win.



Vader, As You Drown och Divine Chaos kommer till Göteborg och Sticky Fingers. Fy fan vad awesome det kommer bli! Det enda som suger är att det krockar med kent konserten, så jag väljer faktiskt Vader först den här gången. För jag har sett kent två gånger, och sist Vader spelade var det 18-års gräns.

Känns som att det blir fullt upp i Mars när det gäller konserter alltså. De som jag ska på hittills är;
3/3 - Hypocrisy & Scar Symmetry @ Brewhouse
5/3 - Dark Funeral @ Valhall, Skövde
11/3 - Lamb of God, Job for a Cowboy, August Burns Red & Between the Buried and Me @ Trädgår'n
19/3 - Vader, As You Drown & Divine Chaos @ Sticky Fingers

Och nu är det bara en vecka kvar, sedan blir jag 19! Nice som fan, eftersom att jag förhoppningsvis tjänar lite pengar på det hela, ehehehe.

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: Jag vet att böckerna är bättre! Och Jacob är fett het fortfarande. dregel aaa.

2010-02-03 @ 21:52:05
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Slina

Vi ses nog garanterat på Lamb & Scar! :D

2010-02-12 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0