Jag lyssnar på hardcore, herregud!


"St Peter, I must confess
I'm more of a devil than my life suggests
Tell God it's appreciated, but I was born in hell
Hell is where we made it"

Gallows, jäklar vilket bra band detta är. Riktigt awesome brittisk hardcore. De senaste dagarna har jag i stort sett bara lyssnat på Gallows och The Ghost of a Thousand, men det kan inte hjälpas, de är förjävla bra alltså! Och Anton, om jag blir en hardcore snubbe nu istället, då är allt ditt fel!

Vi har för övrigt fått våra nya scheman nu, och jag har en håltimme från 9.20 till 13.05 på torsdagar. Tack så jävla mycket alltså. Och en på cirka 2 timmar på onsdagen, underbart. Utöver det så var schemat helt okej.

Nu hade jag snart tänkt spela The Warriors en stund och chilla. Adios fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0