PEPP SOM FAN!



En vecka kvar nu. En ynka vecka. Sedan är det dags för Suicidal Angels, Belphegor och Kataklysm! Fy fan vad underbart det kommer bli. Jag är pepp som in i helvete! Min nacke ska värka något enormt dagen efter, så att jag känner mig nöjd, haha. Hoppas verkligen att Belphegor spelar längre än vad de gjorde med Unleashed. Personligen är det helt lugnt om de spelar i två timmar för fan! Jag hoppas även att de lirar Sepulture of Hypocrisy, Sanctus Perversum och Stigma Diabolicum. Då är jag nöjd.

Nu ska jag försöka börja på mitt historiearbete som ska vara klart..snart. Tror jag. Man vet aldrig med våran lärare. Antingen innan eller efter jullovet sa hon till oss, så ja. Men men, det går som det går!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det har inte varit en riktig spelning om man inte går därifrån med värk i nacken ;)

2010-01-20 @ 23:03:35
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv:

FY FAN! Inte lite avundsjuk på dig nu alltså! Jag vill också kunna göra sånt :O

2010-01-21 @ 00:21:41
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0