Symptoms + Cures.

Sitter och lyssnar igenom nya plattan med Comeback Kid, som heter så mycket som "Symptoms + Cures". Och jag måste säga att det är en klar förbättring från "Broadcasting.." plattan! Riktigt pepp på att se dem i november nu alltså. Speciellt när nu både Parkway Drive och Comeback Kid släppt bra plattor.

In other news så är det Converge & Kylesa på Brew House ikväll, kommer bli fett. Har även fått betalt för första gången för ett jobb jag gjorde för PK, sweet. Haha! Hoppas jag får lite mer jobb från dem i framtiden.

Den senaste tiden har jag i stort sett bara varit med Lynsie, så jag har inte hunnit att uppdatera bloggen precis. Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar!

[Now playing: Comeback Kid - Do Yourself a Favor]

Kommentarer
Postat av: Anton

Den måste höras fan!

Ja de är bäst för dig. De är ju hit in jag går när jag har tråkigt :P

2010-07-20 @ 14:13:50
Postat av: ROCKABETTY

sv: jo, jag vet, haha. Men jag förknippar punk med allt som innehåller ordet "hardcore" om du fattar 8D



Ja, det tvivlar jag inte en sekund på. För det var fan jobbigt med endast tre dagar. Dock hade jag ju inte fått någon sömn redan innan jag kom dit, mohaha :D

2010-07-20 @ 15:52:59
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: lynsie

skyll inte på mig?

sitter du hos mig kan du alltid skriva 8) menar, man kan alltid pausa o.c i fem minuter..!

2010-07-20 @ 23:09:14
URL: http://lynsies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0