Dancing for rain.

Herregud, på onsdag ska jag se Rise Against på en intim och exklusiv klubbspelning på Sticky Fingers. Jag kan knappt förstå det, kommer bli så bra! Och dagen efter ser jag dem igen. Plus att jag även kommer se A Day to Remember, Sista Sekunden, Dropkick Murphy's och Flogging Molly! Sen blir det dags för Metaltown. Hohoho, kommer bli en bra vecka.

Och om 15 dagar är det dags för Peace & Love tillsammans med massa fina vänner och grymma band. Best summer ever, I think so! Förhoppningvis kommer mina skattepengar nu i veckan, annars är jag helt körd ekonomiskt. Men men, det är jag rätt van vid, så jag fixar det på något sätt!

[Now playing: Set Your Goals - This Will Be the Death of Us]

Kommentarer
Postat av: Tant

P&L kommer bli awesome! :3

2010-06-13 @ 22:22:00
Postat av: ROCKABETTY

sv: Tveksamt, och jag vet :3

2010-06-20 @ 16:59:28
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0