Destroy Everything!

Nu är festivalhelgen slut! I alla fall till nästa måndag, då drar vi iväg till Peace & Love, fan vad pepp jag är!
Metaltown och West Coast Riot har varit riktigt trevligt. Speciellt WCR pga sällskapet och att Sista Sekunden, Rise Against och framförallt A Day to Remember spelade! Blev circle-pit runt mixerbordet, fruktansvärt roligt alltså. MÅSTE se dem under P&L.

Under Metaltown var Amon Amarth, Hatebreed och Rammstein bäst. Jävlar vilken show Rammstein hade alltså! Amon Amarth var grymma som vanligt, och Hatebreed krossade allt!

Fint att jag blev förkyld igen bara för att det regnade under lördagen på metaltown. Precis när jag hade blivit frisk från min förkylning, haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

A Day to Remember alltså... och As I Lay Dying som jag missar.. dom MÅSTE komma till Sverige igen annars blir jag ledsen :P

2010-06-22 @ 09:17:39
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0