En plats i solen.

Sitter och lyssnar igenom kent's nya platta "En plats i solen" och myser. Mitt första intryck är att de fokuserar lika mycket på elektroniska partier, utan det låter lite mer som de äldre skivorna. Vilket är bra. Även fast jag gillar allt kent gjort. På måndag drar jag, Peace & Love here I come! Och på torsdag så ser jag The Kooks, A Day to Remember och kent. Sen på fredagen är det Gallows! Kommer bli så bra.

Igår var det fest hos Felicia. Hade riktigt roligt, som vanligt. Fast det går inte att ha tråkigt när man festar med mina vänner, haha!

Har även lyssnat igenom Grave's senaste alster "Burial Ground" och redan från första låten "Liberation" känner jag för att brista ut i furiös headbanging. Det är så här old school death metal ska låta! Grave gör ingen besviken. Ska försöka lyssna igenom "Lawless Darkness" med Watain snart också, riktigt spänd på att få höra den plattan.

Fast nu ska jag kolla på O.C. och äta chips med Lina!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag vill också ha någon att äta chips och kolla på dramasåpor med :(

2010-06-27 @ 01:23:28
Postat av: Toviis

Marcus.. wth? O.C.? Haha, jag tror minsann du är kär gamle gosse. :D

2010-06-27 @ 17:38:35
URL: http://boysenbaer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0