Sommarpepp!

Imorgon får jag äntligen sommarlov! 6 dagar kvar till Rise Against, 7 till West Coast Riot och 8 till Metaltown. Jag är helt galet pepp nu alltså! Det enda som förstör min allmäna glädje är att jag inte vet när jag får mina skattepengar tillbaka, vilket är surt. Får jag dem inte imorgon alternativt nästa vecka, så kommer de antagligen inte förrän i Augusti/September. Skoj. Eller inte.

In other news, så ersätter Biffy Clyro Wolfmother på Peace & Love. Grymt ersättningsband, speciellt eftersom att Biffy faktiskt är lite bättre än Wolfmother tycker jag! Förhoppningsvis krockar inte många band jag vill se heller, hade fått sån beslutsångest annars, haha.

Men nu ska jag ut och jobba och sen blir det väl filmtittande resten av dagen/kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också se Biffy, och jag vill på WCR. Men what to do, rocka lite åt mig också? ;)

2010-06-10 @ 21:03:26
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0