Despise the Sun.


Alestorm klara som förband till Sabaton på deras World War Tour.

Själv har jag aldrig hört Alestorm, och de spelar ju tydligen "Pirate Metal", så jag tvivlar på att jag kommer lyssna in mig på dem innan konserten. När bandet klassar sin musik som "Pirate Metal" har jag svårt att ta dem på allvar. Men men, de kanske motbevisar mig när jag väl ser dem live. Fast jag tvivlar på det..

Har även skrivit om mitt CV lite idag, så det blir väl att lämna det på några olika ställen imorgon. Sen är det bara att hoppas att man faktiskt får en intervju i alla fall. Och nu är det bara en dag kvar i skolan, sedan är det lov. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tycker Alestorm kan vara ganska trevliga, om man är på rätt humör...

Men jag tror väl inte att det är din musik riktigt ;)

2010-04-01 @ 00:12:03
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

Vissa har redan lov ;)

2010-04-01 @ 17:20:03
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: whatever ;)

Alestorm är fan coola! :D

2010-04-15 @ 09:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0