Swedish Death Metal ftw!


Varit på Stadsbiblioteket idag och lånat boken "Swedish Death Metal". Ett måste för alla fans av extrem metal!

Utöver det har jag inte gjort så mycket idag. Var och såg Vader igår på Parken, riktigt bra alltså! As You Drown var inte dåliga de heller. För tillfället sitter jag och filar på en playlist på Spotify, med enbart svensk döds. Swedish Death Metal <--- För er som vill lyssna. Sen lyssnar jag även igenom Unleashed's senaste alster "As Yggdrasil Trembles" och myser lite över hur bra det är, hoppas verkligen de lirar i Göteborg snart, vill gärna se dem igen!
Mina planer för ikväll är väl att kolla på första avsnittet av "The Pacific" som är uppföljaren eller vad man ska säga till serien "Band of Brothers" (som för övrigt är en av de bästa serierna som finns).

[Now playing: Unleashed - This Time We Fight]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0