Thirty and Seven.

Ledig idag! Fy fan vad skönt det var. Men imorgon är det skola igen, och dessutom har jag svenska prov, något Johan påminde mig om för cirka 10 minuter sedan (hade totalt glömt av det). Och jag har ingen aning om vilka sidor det är vi har prov på, yay!

Just nu sitter jag och försöker lära mig Death Voices av Gallows på bas, eftersom att det är den låten vi håller på att repa in just nu. Den är relativt enkel, förutom att jag har lite problem med refrängen. Men det skyller jag på att jag inte är basist egentligen!

Och på onsdag är det Hypocrisy! Tyvärr spelar ju Scar Symmetry också, men jag får väl stå ute och göra något konstruktivt istället, som att dunka huvudet i väggen! Sedan är det bara 10 dagar kvar till Lamb of God, Job for a Cowboy, August Burns Red och Between the Buried and Me, och jag är pepp som in i helvete!


Immolation - Majesty and Decay.
Riktigt bra death metal. Men det är ju Immolation vi pratar om, klart det är bra.

[Now playing: Immolation - The Comfort of Cowards]

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

Det suger att Lamb och ABR spelar på en inomhus festival, skulle föredragit att se dom spela efter varandra på en och samma scen. Är det typ så ni har?

2010-03-01 @ 21:50:53
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: det suger. eller ja, inte för dig då x'D

2010-03-02 @ 15:54:19
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0