Wear these scars of testimony.


Goatwhore.

Hittade A Haunting Curse plattan med Goatwhore igår, för endast 29kr på Rockhouse! Och jag har även återupptäckt hur jävla grymma de faktiskt är. Om ni är fans av death/black metal och ännu inte hört dessa amerikaner, så rekommenderar jag starkt att ni kollar upp dem! Speciellt A Haunting Curse och senaste given Carving Out the Eyes of God.

Den här helgen lär ju spenderas framför datorn, har verkligen inget annat för mig. Så gott folk, ni får gärna vara sociala mot mig, det uppskattas alltid!

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; I guess so. njae, inte årets konsert, men bra var det! :) Årets tredje bästa hittills ;)

2010-05-08 @ 16:42:33
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0