Ny bloggdesign - Coming soon!

Om cirka en eller två dagar så lär jag ha en ny design på bloggen, vilket är awesome. Det är tack vare att Lina har orkat sitta och pilla och ha sig i photoshop. Själv förstår jag mig inte på sånt där, så jag är glad att jag har henne, haha!

På lördag är det Biffy Clyro på Brewhouse! Kommer bli skoj som fan att få se dem igen, speciellt eftersom att de var grymma på Peace & Love i somras. Sedan får jag vänta ända tills den 16e November innan det är konsert igen, och då är det As I Lay Dying, Heaven Shall Burn, Suicide Silence & Adept som lirar på Brewhouse. När det gäller mitt eget band så går det bara bra, vi har skrivit två låtar och arbetar på en tredje. Så förhoppningsvis spelar vi in vår debut EP någon gång i November! Lär ju uppdatera när jag vet med säkerhet när vi ska spela in, så att ni kan kolla upp den på vår myspace senare (när vi gjort en alltså), haha!

Kommentarer
Postat av: lynsie

kom ihåg att den ska heta amassadorswe, annars får jag byta länkar i kodmallen :@

2010-10-11 @ 09:50:13
URL: http://lynsies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0