These are the sounds of the underworld.

Igår var det äntligen dags för Hell on Earth då. Och fan vilken bra spelning det var! Alla banden var mer eller mindre bra alltså, men bäst var ändå Every Time I Die, All Shall Perish och Terror. Var ett jävla drag under Terror och ETID! Är helt slut i kroppen idag, haha. Fick även en svettig kram av Steve Vogel (sångaren i Terror) efter spelningen + att vi snackade lite med Ed (sångaren i All Shall Perish), och man märkte på honom att han inte gillade publiken och han sa att det är tveksamt om de kommer tillbaka hit, vilket suger. Men man märkte att han uppskattade att vi verkligen gillade dem.

En grej jag verkligen stör mig på med folk i Sverige är att folk alltid klagar på att det är så "dyrt" att gå på konsert. Vad fan liksom? När band man verkligen gillar faktiskt kommer hit till vårt lilla land får man ju ta och pallra sig dit ändå, även om man måste låna pengar! Och visst, det är väl lätt att säga för mig som går gratis på i stort sett allting numera, men innan jag fick jobbet hos PK så la jag i stort sett alla mina pengar på konserter, för jag ville se och stödja banden jag tycker om! Skärpning nu, folk.

Sedan drog vi igång projektarbetet idag också, fick lite information och så. Själv ska jag ju spela in en EP med bandet, vilket kommer bli riktigt grymt!

Men nu ska jag dra upp till Lina en stund, och sen när jag kommer hem igen ska jag väl fortsätta spela Mount & Blade. Eller Pokémon, ehehe.

Kommentarer
Postat av: blabla

Ja dyrt ! Jo förstår på ett viss del! vad du menar och det håller jag med.

Men dem har pengar och dem klarar sig! Förlåt men jag stör mig vad du sa!

Vafan vet du hur många band som är stora utanför Sverige som har stor uppmärksamhet men när dem kommer hit ingen bry sig ett skit! Till och med våra svenska band här i Sverige för ingen uppmärksamhet för alla lyssnar vad är hipp och vad som är inte hipp!

Jätte löjligt!

Dessutom vafan? All Shall får skita ner sig! haha Dem borde vara glad att folk gav dem en chans att titta på dem! bara för inte folket inte diggar det ska dem inte bete sig som ett ass.

Herrå

2010-10-12 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0