Hell on Earth 2010.

Jag är verkligen sämst på att uppdatera. Men det har hänt så mycket på sistone typ. Vi har kommit igång med att börja repa nu, vilket känns fett bra! Vi ska förhoppningsvis spela in får första EP om 2-3 månader i Studio Mega i Varberg. Kostar normalt 15,000 att spela in en EP där, men vi får göra det helt gratis, ehehe. Sen så kanske den hamnar på Spotify om allt går som det ska med. Är så jäkla taggad!

Sen är jag även sjukt taggad på Hell on Earth-turnén som anländer till Göteborg och Musikens Hus den 5e Oktober. Självfallet befinner även jag mig där då, tänker inte missa chansen att se band som Down to Nothing, Terror, All Shall Perish, The Acacia Strain och Every Time I Die! Måste påminna David om att vi ska beställa biljetter snart bara, så att vi inte glömmer det, haha.



Sedan är jag även rätt taggad på att åka och se Watain och Deströyer 666 i Malmö. Skulle vara sjukt fett att få se Watain live alltså, känns som att det är något man måste uppleva innan man dör. Fast det är ju en fråga om pengar, vilket jag med största sannolikhet inte har innan den spelningen, vilket är lite jobbigt!

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

SE WATAIN!



Och vad heter erat band? :)

2010-09-08 @ 10:31:23
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: John/Crowbar

Så du vet, biljetterna kostar 355 kr/st. =) See you there!

2010-09-08 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0